Όλοι ανεξαιρέτως οι μεγάλοι οργανισμοί καθημερινά προβάλλονται σε ομάδες καταναλωτικού κοινού, δημιουργούν καμπάνιες για προσέλκυση νέων πελατών και στέλνουν αυτοματοποιημένο ενημερωτικό υλικό και προσφορές.
Πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις αρκούνται σε μια διαφήμιση για λίγες ή για πολλές ημέρες στα Social Media χωρίς τις περισσότερες φορές να έχουν το αναμενόμενο αποτέλεσμα διότι δεν υπάρχει συνέχεια στους ανθρώπους που δήλωσαν ενδιαφέρων για το προϊόν ή την υπηρεσία.
Παρακολουθείστε τα πολιτά κόμματα, όλος ο αγώνας για την εκλογή τους διεξάγεται πλέον στα Social Media Facebook, Instagram και Tik Tok.
To "φαινόμενο Κασσελάκη" ο οποίος έγινε γνωστός ΜΟΝΟ από την προβολή των Social Media και εξελέγη πυροδότησε ακομη περισσότερο τόσο τα πολιτικά κόμματα όσο και τις επιχειρήσεις να αξιοποιούν τα Social Media αφού συνειδητοποίησαν την μεγάλη αυξανόμενη επιρροή και δύναμη που έχουν.